Telefonické objednávky (nonstop)
+420 2 34043332
Objednávky zadávejte ve tvaru:
TURBOMAN NÁZEV PRODUKTU (počet balení), JMÉNO A PŘÍJMENÍ, ULICE ČÍSLO, PSČ MĚSTO
např. Turboman Daily Dvojbalení, Jozef Novák, ulice Klíčova 911/6, 618 00 Brno
Telefonické objednávky (nonstop)
+420 2 34043332

I.

Základní ustanovení

  1. Tato obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydány:

4INTERNET, s.r.o.

IČO: 50842099

DIČ: 2120501966

se sídlem: KVP 1, 040 23 Košice, Slovensko

zapsané u Městského soudu Košice, oddíl Sro, vložka 41333/V

kontaktní údaje:

email: info@turboman.cz

telefon: +421905426341

www: www.turboman.cz

(dále jen „prodejce“)

 

  1. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci svojí podnikatelské činnosti (dále jen: „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese www.kidsmode.sk (dále jen „internetový obchod“).
  2. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odlišné dohodnutí v kupní smlouvě má přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
  3. Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva jsou uzavírány v slovenském jazyce.

II.

Informace o zboží a cenách

  1. Informace o zboží, včetně uvedení ceny jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností, jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty, všech souvisejících poplatků a nákladů za vrácení zboží, pokud zboží ze své podstaty nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží zůstávají platné po dobu, po kterou jsou zobrazeny v internetovém obchodu. Toto ustanovení nevylučuje dohodnutí kupní smlouvy za individuálně dohodnutých podmínek.
  2. Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchodu má informativní charakter a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.
  3. V internetovém obchodě jsou zveřejněné informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží.
  4. Případné slevy z kupní ceny zboží není možné kombinovat vzájemně, pokud se nedohodne prodávající s kupujícím jinak.

III.

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  • Na základe registrácie kupujúceho vykonanej v internetovom obchode môže kupujúci pristupovať do svojho zákazníckeho účtu. Zo svojho zákazníckeho účtu môže kupujúci vykonávať objednávanie tovaru. Kupujúci môže objednávať tovar tiež bez registrácie.
  • Pri registrácii do zákazníckeho účtu a pri objednávaní tovaru je kupujúci povinný uvádzať správne a pravdivo všetky údaje. Údaje uvedené v užívateľskom účte je kupujúci pri akejkoľvek ich zmene povinný aktualizovať. Údaje uvedené kupujúcim v zákazníckom účte a pri objednávaní tovaru sú predávajúcim považované za správne.
  • Prístup k zákazníckemu účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť ohľadom informácií nevyhnutných k prístupu do jeho zákazníckeho účtu. Predávajúci nenesie zodpovednosť za prípadné zneužitie zákazníckeho účtu tretími osobami.
  • Kupujúci nie je oprávnený umožniť využívanie zákazníckeho účtu tretím osobám.
  • Predávajúci môže zrušiť užívateľský účet, a to najmä v prípade, keď kupujúci svoj užívateľský účet dlhšie nevyužíva, či v prípade, kedy kupujúci poruší svoje povinnosti z kúpnej zmluvy a týchto obchodných podmienok.
  • Kupujúci berie na vedomie, že užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardwarového a softwarového vybavenia predávajúceho, popr. nutnú údržbu hardwarového a softwarového vybavenia tretích osôb.

V.

Platební podmínky a dodání zboží

  1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží podle kupní smlouvy může kupující zaplatit následujícími způsoby:
  • bezhotovostním převodem na bankovní účet prodávajícího č 2801259353/2010 (IBAN: CZ89 2010 0000 0028 0125 9353), vedený u Fio banky.
  • bezhotovostní platbou kartou
  • bezhotovostním převodem na účet prodávajícího prostřednictvím platební brány,
  • dobírkou v hotovosti při převzetí zboží,
  • v hotovosti na výdejně zásilek
  1. Společně s kupní cenou je kupující povinný zaplatit prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním zboží v smluvní výši. Pokud není dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou také náklad spojený s dodáním zboží.
  2. V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dní od uzavření kupní smlouvy.
  3. V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.
  4. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího zaplatit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné sumy na bankovní účet prodávajícího.
  5. Prodávající nepožaduje od kupujícího v předstihu žádnou zálohu nebo jinou obdobnou platbu. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.
  6. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinný vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku potom nejpozději do 48 hodin.
  7. Zboží je kupujícímu dodáno:
  • na adresu určenou kupujícím v objednávce
  • prostřednictvím výdejny zásilek na adresu výdejny, kterou kupující určil
  1. Volba způsobu doručení se provádí během objednávání zboží.
  2. Náklady na doručení zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy dohodnut na základě speciálního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
  3. Pokud je prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutné zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, nese kupující náklady spojené s opakovaným doručením zboží nebo jiným způsobem doručení.
  4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoli vad tuto skutečnost neprodleně oznámit přepravci. V případě zjištění poškození obalu naznačujícího neoprávněné vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
  5. Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad - fakturu. Daňový doklad je přiložen k dodávanému zboží.
  6. Kupující získává vlastnické právo k zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží včetně nákladů na doručení, nejpozději však při převzetí zboží. Odpovědnost za náhodnou ztrátu, poškození nebo zničení zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, pokud to není v souladu s kupní smlouvou.

VI.

Odstoupení od smlouvy

  1. Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit i bez udání důvodu.
  2. Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dní
  • ode dne převzetí zboží,
  • ode dne převzetí poslední dodávky zboží, pokud je předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí,
  • ode dne převzetí první dodávky zboží, pokud je předmětem smlouvy pravidelné opakované dodávky zboží.
  1. Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:
  • o poskytování služeb, pokud byly splněny s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy oznámil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy, a pokud došlo k úplnému poskytnutí služby,
  • o dodávce zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výkyvech finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a ke kterým může dojít v průběhu lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  • o dodání alkoholických nápojů, jejichž cena byla dohodnuta v čase uzavření smlouvy, které mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výkyvech trhu nezávislých na vůli prodávajícího,
  • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného zvlášť pro jednoho kupujícího,
  • o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, a také zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smícháno s jiným zbožím,
  • o dodávce zboží v uzavřeném obalu, který není vhodné vrátit z důvodů ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, a jehož ochranný obal byl po dodání porušen,
  • o dodávce zvukových záznamů, obrazových záznamů, zvukově-obrazových záznamů, knih nebo počítačového softwaru, pokud jsou prodávány v ochranném obalu, a kupující tento obal rozbalil,
  • o dodávce novin, periodik nebo časopisů s výjimkou prodeje na základě dohody o předplatném a prodeji knih nedodávaných v ochranném obalu,
  • o dodávce elektronického obsahu jinak než na hmotném nosiči, pokud jeho poskytování začalo s výslovným souhlasem kupujícího a kupující prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy,
  • v dalších případech uvedených v § 7 odst. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího v platném znění.
  1. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení v lhůtě pro odstoupení od smlouvy.
  2. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář k odstoupení od smlouvy poskytovaný prodávajícím. Odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující na emailovou nebo doručovací adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí formuláře.
  3. Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Kupující nese náklady spojené s vrácením zboží.

    VII.

    Práva z vadného plnění

    1. Prodávající zodpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Nejméně prodávající zodpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
    • má zboží vlastnosti, které si strany dohodly, a pokud chybí dohoda, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsali, nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy prodávajícího,
    • zboží je vhodné k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí, nebo kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
    • zboží odpovídá jakosti nebo provedení dohodnuté vzorky nebo předloze, pokud byla jakost nebo provedení určeny podle dohodnuté vzorky nebo předlohy,
    • zboží je v odpovídajícím množství nebo hmotnosti a
    • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
    1. Pokud se vada projeví během šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím, považuje se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující má právo uplatnit práva z vady, která se objeví u spotřebního zboží do dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Toto ustanovení se nepoužije na zboží prodávané za nižší cenu kvůli vadě, pro kterou byla nižší cena dohodnuta, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, nebo na použité zboží odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo pokud to vyplývá z povahy zboží.
    2. V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:
    • pokud jde o vadu, která je možné odstranit:
    • bezplatné odstranění vady zboží,
    • výměnu zboží za nové zboží,
    • pokud jde o vadu, která není možné odstranit:
    • vhodnou slevu z kupní ceny,
    • odstoupit od smlouvy.
    1. Kupující má právo odstoupit od smlouvy,
    • pokud má zboží vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby se věc mohla řádně užívat jako věc bez vady,
    • pokud nemůže zboží řádně užívat kvůli opakovanému výskytu vady nebo vad po opravě,
    • pokud nemůže řádně zboží užívat kvůli většímu počtu vad zboží.
    1. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterémkoli provozovně, kde je přijetí reklamace možné, případně i na sídle nebo místě podnikání. Spotřebitel může reklamaci uplatnit i u osoby určené prodávajícím. Pokud reklamaci spotřebitele vyřizuje osoba určená prodávajícím, tato může reklamaci vyřídit pouze předáním opraveného zboží, jinak reklamaci předá k vyřízení prodávajícímu. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, stejně jako potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a doby jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
    2. Pokud spotřebitel uplatní reklamaci, prodávající nebo jím pověřený zaměstnanec nebo určená osoba je povinen poučit spotřebitele o jeho právech vyplývajících z vadného plnění. Na základě rozhodnutí spotřebitele, které z práv vyplývajících mu z vadného plnění si uplatňuje, je Prodávající nebo jím pověřený pracovník nebo určená osoba povinen určit způsob vyřízení reklamace ihned, v složitých případech nejpozději do tří pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace, v odůvodněných případech, zejména pokud vyžaduje složité technické zhodnocení stavu zboží, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. . Po určení způsobu vyřízení reklamace se reklamace včetně odstranění vady musí vyřídit ihned, přičemž v odůvodněných případech je možno reklamaci vyřídit i později. Vyřízení reklamace včetně odstranění vady však nesmí trvat déle než 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit nebo má právo na výměnu zboží za nové zboží. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje moment, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.
    3. Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace, a to nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
    4. Právo z vadného plnění kupujícímu nepřátelí, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, nebo pokud kupující vadu sám způsobil.
    5. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit v lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby.
    6. Volbu způsobu reklamace a jejího vyřízení, pokud je více možností, má kupující.
    7. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 499 až 510, § 596 až 600 a § 619 až 627 zákona č. 40/1964 Zb. Občanského zákoníka v platném znění neskorších předpisů a zákona č. 250/2007 Z. z., o ochraně spotřebitele v platném znění neskorších předpisů.

    VIII.

    Doručování

    1. Zmluvní strany si mohou vzájemně doručovat veškerou písemnou korespondenci prostřednictvím elektronické pošty.
    2. Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.

    IX.

    Mimosoudní řešení sporů

    1. Spotřebitel má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu, pokud není spokojený se způsobem, jakým prodávající vyřídil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního (mimosoudního) řešení sporu u subjektu alternativního řešení sporů, pokud prodávající na žádost podle předchozí věty odpověděl odmítavě nebo na ni neodpověděl do 30 dnů ode dne její odeslání. Tímto není dotčena možnost spotřebitele obrátit se na soud.
    2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Slovenská obchodní inspekce, se sídlem: Prievozská 32, 827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927, kterou je možné za uvedeným účelem kontaktovat na adrese Slovenská obchodní inspekce, Ústřední inspektorát, Odbor mezinárodních vztahů a alternativního řešení sporů, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, nebo elektronicky na ars@soi.sk nebo adr.@soi.sk. Internetová adresa: https://www.soi.sk/. Platformu pro řešení sporů online naleznete na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.
    3. Evropské spotřebitelské centrum Slovenská republika, se sídlem Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislava, internetová adresa: http://esc-sr.sk/, je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů online a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů online).
    4. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný Okresní úřad odbor živnostenského podnikání. Slovenská obchodní inspekce provádí ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 250/2007 Z.z. o ochraně spotřebitele v platném znění.

    X.

    Závěrečné ustanovenia

    1. Všechny dohody mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem Slovenské republiky. Pokud má obchodní vztah založený kupní smlouvou mezinárodní prvek, strany se dohodly, že vztah bude řízen právem Slovenské republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající ze všeobecně závazných právních předpisů.
    2. Prodávající není vůči kupujícímu vázán žádnými chováním v souladu s ustanoveními zákona č. 250/2007 Z.z. o ochraně spotřebitele v platném znění.
    3. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně uspořádání stránky, fotografií, filmů, grafiky, ochranných známek, log a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Kopírování, úpravy nebo jiné použití webových stránek nebo jejich částí bez souhlasu prodávajícího jsou zakázány.
    4. Prodávající nenese odpovědnost za chyby způsobené zásahem třetích stran do internetového obchodu nebo za jeho užívání v rozporu s jeho účelem. Kupující nesmí při užívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly negativně ovlivnit jeho provoz, a nesmí provádět činnosti, které by mohly umožnit neoprávněný zásah nebo užívání programového vybavení nebo dalších součástí tvořících internetový obchod, a nesmí užívat internetový obchod nebo jeho části nebo software takovým způsobem, který by byl v rozporu s jejich účelem nebo cílem.
    5. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je uchovávána prodávajícím v elektronické podobě a není veřejně přístupná.
    6. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit nebo doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá během platnosti předchozího znění obchodních podmínek.
    7. Přílohou obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.

     

    Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 13.09.2023.

Recenze našich zákazníků

Byl jsem mile překvapen. Už po týdnu používání jsem se cítil lépe a i dole to lépe funguje.

Martin, 44 let

Pracuji fyzicky a často jsem cítil po práci únavu. Ale po dvou týdnech se cítím silnější a erekce skoro jako za mlada :)

Petr, 52 let

Více síly a lepší erekce.

Jan, 54 let

Takovou tvrdou ranní erekci jsem už dlouho nezažil. Zase ráno stáváme dva jako když mi bylo 18.

Ivan, 56 let

Moc tomu jsem nevěřil, ale zkusil jsem a fakt to funguje.

Roman, 42 let

Příjemné oživení. Ve srovnání s konkurenčními výrobky mě zaujala cena a množství. Podobné produkty mají za danou cenu jen 12 ks.

Josef, 39 let

Nástup trvá déle než hodinku, ale jsem spokojený.

Petr, 47 let

Erekce je lepší a tvrdší. Doporučuji produkt.

Daniel, 41 let

Mám mladou partnerku a ta si pochvaluje :).

Vladimír, 59 let